Nu är det sommar nu är det sol

Jaha. Nu har det gått några år. Det är sig ganska likt fast katter har bytts ut. Trädgården växer igen ännu mera men det gör inget. Jag orkar inte måla, men jag och några träffas i Sockenstugan på måndagar och jag tänkte att det skulle lossna med akvarell...mja...kanske. Men bara kanske. Nu kommer jag inte ihåg hur man gjorde det här med publicering. Jag kan säga att jag har degat till rejält. Utan stimulans...utvecklas man inte. 
Något att vara tacksam för är mötet med denna skulptur. Jag kände sån närhet. Ooooo! Jag såg att det fanns en massa smålampor. Men de verkade trasiga. Jag tänkte: har de inte råd att byta trasiga lampor? Så kom jag på det. Jag lade in en euro. Då lyste det i en av dem. Annars har en katt till dött. Och en försvann förra året. Och nu har en till precis försvunnit. Men en ny försöker flytta in. Och så hämtade jag fyra på ett djurhem i augusti. Ja, det är ett projekt. Perga per noi, Papa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0