Jag kan saker

 
Är det jag som ger ut signaler som folk tyder fel? Man kanske skulle filma sig själv och studera vad man gör för grimascher?Det tar tid att jobba med konst...är det nåt vääldigt onödigt? Jag har sökt in och tackat nej till sjuksköterskeutbildningen 11-12 gånger. Jag vill inte...men jag vill ha jobb...så handlar man i ett mellanrum....jag vill inte vara snäll....får jag göra det jag vill och kan är jag till mer nytta för andra också. Jag behöver tid...man vispar inte ihop saker...jag blir nervös...jag behöver tid...få vara ifred...Det går att få vila i koncentrationen.

Kommentarer
Postat av: Ulrika L

Det ordnar sej ska du se... Känner igen den där oron...den inre stressen. Man blir blind och famlar. Å gärna åt fel håll. Totalt omvänt mot vad ens hjärta säger. Man kan bli galen för mindre.. Men som sagt; jag tror på att allt ordnar sej till slut, bara man är ärlig mot sig själv och lyssnar till sitt inre, trots att det till en början kan vara en helt tokig och långsökt lösning.. Och din konstnärsådra är det inget fel på :-)

2012-10-22 @ 09:51:37
URL: http://galleriego.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0